5 o’clock tea with Oriflame

Ora 17:00.  Încă puţin şi ajung la hotel. E destul de frig afară. Nu e de stat la poveşti pe stradă. Un „-Ciao, ce faci?” /”-Bine, merci, tu?”/ e suficient. Urc treptele pe acorduri de Chopin şi mă îmbrac întrun miros îmbătător de parfum. Intru în sala de conferinţă. Salut politicos şi îmi caut un loc cu privirea. Nu aş vrea nici în faţă, dar nici în spate. La mijloc e perfect.

orifl.E o atmosferă plăcută şi destinsă.  Ascultăm U2  – All That You Can’t Leave Behind, servim ceai verde şi vorbim despre femei şi despre arta de a fi frumoasă.  E ceaiul de la ora 17:00. It’s 5 o’clock tea with Oriflame!

DSCN0733DSCN0732

Ca o paranteză:

Majoritatea studiilor făcute până acum afirmă faptul că bărbaţii preferă naturaleţea. Îmi permit să spun că eu nu cred în studii. Până la urmă, nici nu contează ce vor bărbaţii. Contează ce vrei tu! Contează să te simţi tu bine în piele ta, şi asta fie că eşti naturală, fie că eşti machiată. Şi mie îmi place să mă machiez şi să ma aranjez, să fiu cochetă şi să surprind mereu cu câte ceva. Consider însă, că o femeie trebuie să menţină un echilibru când vine vorba de machiaj. Sunt subiectivă în ceea ce priveşte genele false şi asta pentru că nu îmi plac deloc. Genele false supra-dimensionate purtate pe timpul zilei mi se pare un lucru exagerat şi ieftin. Recomand Rimel Giordani Gold Lash Panorama de la Oriflame (22, 90 ron, preţ catalog 17) sau Pump Up Booster Mascara de la Miss Sporty (18 ron) pentru gene lungi si curbate.

Există o varietate de stiluri de machiaj. A adopta un stil de machiaj înseamnă să alegi un stil care ţi se potriveşte. Nu uita să ţii cont şi de momentul zilei în care te afli, precum şi de vestimentaţie; ele toate merg mână în mână.

                                                                               mirror lights

4 gânduri despre &8222;5 o’clock tea with Oriflame&8221;

  1. Buna Celia! In primul rand vreau sa-ti multumesc pentru invitatie, iar in al doilea rand vreau sa-ti spun ca imi place blogul tau si iti doresc sa ai cat mai multe articole interesante (observ ca esti la inceput ). Cu siguranta o sa mai trec pe aici. Si nu in ultimul rand ma bucur ca am facut cunostinta la conferinta Oriflame din Oradea. Cu drag, Claudia :*

Lasă un răspuns

