Denim Lover

Cei care mă cunosc ştiu  despre mine că sunt o iubitoare de denim. E materialul meu preferat şi aş putea vorbi despre el ore în şir. Mă reprezintă! E exact ca mine: adaptabil şi îndrăzneţ. În articolul acesta vă prezint modul meu de a purta o cămaşa denim cu o bluză simplă neagră.

denimlover

  • Cămaşă L.O.G.G (Label of Graded Goods)
  • Bluză Benetton

DSCN1149DSCN1167

Probabil vă întrebaţi unele dintre voi, de ce nu am adăugat la look un colier statement. Well, am ales să folosesc gulerul cămăşii drept accesoriu.  Am un negru intens şi curat la dispoziţie şi un model de guler frumos conturat. Să nu uităm vorbele înţeleptului Leonardo da Vinci: Simplicity is the ultimate form of sophistication. Ca styling, optez de cele mai multe ori pentru cămaşa prinsă într-un nod în zona taliei.

                                                                         DSCN1182

Sugestie!

Dacă vrei totuşi mai mult de la ţinută, poţi opta pentru o broşă. E un accesoriu chic!

hug,

Celia Balaj

Lasă un răspuns

