Mysterious Winter

E iarnă, dar nu e iarnă…e toamnă, dar nu e toamnă…Nu ştiu vouă, dar mie îmi e dor de acele ierni în care mă trezeam cu noaptea-n cap să văd cât a mai nins, dacă a mai nins. Îmi e dor să merg pe trotuar printre pereţi de zăpadă. Îmi e dor să mă arunc de-a dreptul în zăpadă, sigură fiind de faptul că nu o să mă izbesc de pământ sau, în cel mai rău caz, de beton. Dacă e iarnă, eu zic să fie zăpadă! Vreau să îmi scot din dulap bocancii super-îmblăniţi şi puloverele XL în care intru până la genunchi. Vreau să mă simt „îngheţată” şi să mă încălzesc cu o cană fierbinte de ceai de căpşuni. Vreau să revină lucrurile la normal! Vreau…!!!

DSCN1371

  • Bluză Belldini (http://www.belldini.com/)
  • Pantaloni scurţi H&M (2012 Christmas Collection)
  • Dres cu model H&M
  • Cizme Leonardo (Cizmele acestea le-am primit drept cadou de la tata, în 2011. Aveau marfă draguţă atunci. Acum nu îmi găsesc nimic să îmi placă. Mi se par exagerate modelele de încălţăminte and this is just an opinion; my opinion)
  • Geacă Bershka
  • Inel H&M

DSCN1375

DSCN1373DSCN1376

Ţinuta asta pare o nebunie…dar, nu doar pare…chiar e o nebunie and I love it!

DSCN1379

Hug!

3 gânduri despre &8222;Mysterious Winter&8221;

Lasă un răspuns

