Shades of Vintage

Dacă prinţesa Marii Britanii, Kate Middleton, apelează de multe ori la garderoba mamei sale, eu de ce nu aş apela la garderoba mamei mele? Mai cu seamă că mama încă mai are o sumedenie de haine de pe vremea când a fost tânără. Ea a fost şi este, pentru mine, un fashion icon. Nu exagerez când spun acest lucru, pentru că un fashion icon te influenţează şi îşi lasă amprenta asupra ta, iar mama exact asta a făcut cu mine. M-a învăţat să am grijă de mine, să îmi creez un stil al meu, să fiu eu şi să îmi placă faptul că sunt altfel şi să am propriile reguli atunci când vine vorba despre vestimentaţie.  O să îmi aduc mereu aminte  de acele dimineţi în care o urmăream cu foarte mult drag în timp ce se pregătea pentru muncă, felul în care îşi aranja hainele pe pat şi le asorta, felul în care îşi pieptăna părul într-un coc perfect şi îşi ruja buzele cu o nuanţă caldă de roşu şi deloc stridentă, ca mai apoi, să fiu cea mai mândră fiică în momentul în care mă lăsa la grădiniţă şi era privită de ochi curioşi de copii.

DSCN2063

  • Rochie polka dots (dulăpiorul mamei)
  • Pălărie (dulăpiorul mamei)
  • Ciorapi lungi over-knee by H&M
  • Accesorii ( două din dulăpiorul mamei, iar restul ale mele)

DSCN2037

Cum aleg eu să port bulinele? Cu o pălărie şi cu multe accesorii.

DSCN2053

DSCN2073

DSCN2077

DSCN2082

DSCN2038

J’adore vintage and I love the idea of the old when it will be lost in the new…

Hug

Lasă un răspuns

