Turbo Cute Meeting

Nu îmi plac despărţirile lungi. Prefer să dau un hug şi să spun ceva funny care să destindă puţin atmosfera lacrimogenă care se anunţă. So, am stabilit că ne vedem la Tapta în jur de ora 19. Un cheesecake, o brioşă sau de ce nu, o îngheţată, orice, important e că suntem împreună înainte de plecarea lui Ramonel spre un necunoscut care se anunţă promiţător. Îmi place să am lângă mine persoane care gândesc pozitiv şi care îmi dau energie, care mă fac să râd şi care îmi permit să fiu aşa cum sunt. Persoane faţă de care să nu mă simt prost dacă am făcut un dezacord sau am dat pe mine o bucăţică de prăjitură din farfurie. Persoane care îţi fac viaţa mai frumoasă prin simplul fapt că sunt prezente în ea.

miss

  • Bluză H&M basic
  • Sacou vintage (model tradiţional din Ungaria)
  • Jeans BSK
  • Ghete H&M
  • Colier & inel H&M

cookie

DSC_3584

DSC_3582

DSCN2649

DSC_3534

DSC_3558

DSC_3571

DSC_3576

Cam aşa arată o întâlnire turbo cute. Veselie şi … shhh…don’t tell them! It’s the secret of a Turbo Cute Meeting. Our secret!

Lots of love!

Lasă un răspuns

