O bentiţă, două coafuri

Cu toate că am foarte multă grijă de părul meu,  îmi place să mă joc cu el realizând tot felul de coafuri. Pentru că am fost întrebată zilele acestea despre felul în care mi-am prins părul, am hotărât să adaug o nouă categorie la blog care să se refere strict la coafurile pe care aleg să mi le fac.

Stilul pe care îl consider eu cel mai expresiv, atât ca vestimentaţie cât şi ca hairstyle,  este stilul boho. Simt că acest stil  se potriveşte perfect felului meu de a fi. E un amestec între romantism şi nonconformism.

Cel mai cunoscut accesoriu al părului în stil boho este bentiţa de păr, iar cea mai simplă coafură bohemiană se realizează prin punerea bentiţei peste frunte.

Cum mie îmi place să mă joc puţin mai mult, am ales să vă arat două dintre coafurile boho pe care aleg să mi le fac, utilizând  o bentiţă. Tot ce trebuie să faci e să urmezi paşii.

1. Bohemian Braid

DSCN2733DSCN2734DSCN2747

DSCN2499

2. Bohemian Updo

DSCN2734DSCN2751DSCN2759

DSCN2768

DSCN2781

big hug

Lasă un răspuns

