Good Times Memories

Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”


Mark Twain



Se spune că în viaţă nu contează unde te afli, ci pe cine ai alături. Atât de adevărat! Prietenii îţi fac viaţa mai frumoasă. Acei oameni minunaţi care îţi alină sufletul cu o vorbă bună şi sinceră, acei oameni dragi ţie cu care iarna e mai caldă atunci când stai la poveşti  la o cană de ceai fierbinte şi vara e mai palpitantă când alegi să îţi petreci serile pe unde apuci atâta timp cât sunteţi împreună. Acele persoane alături de care zilele la muncă trec mai repede şi totul e piece of cake, şi mereu se întâmplă ceva funny care te binedispune.

Dar, vorba multă, sărăcia omului! Trecem la partea preferată: pozele! …haha… Articolul acesta îi este dedicat minunatei Adriana, roşcata cu bucle şi coliere amazing! De ziua ei am ales să fim turbo cute ( ‘cause cute lasts longer), am lăsat toată oboseala acumulată de-a lungul unei zile de sâmbătă aglomerată şi  ne-am scos zâmbetele în prim plan.

Mă tot gândeam ce să îmbrac. Atâta timp cât port tocuri nu mă deranjează dacă am un tricou extra large pe mine si o pereche de pantaloni cu turu jos. When I go out, high heels are a must-have for me! So, după ce am aruncat cu haine în stânga şi în drepta, am optat pentru o bluză pe umăr cu imprimeu şi o fustă pencil neagră. Ca accesorii, am ales o pereche de ochelari şi mult iubitele mele perle, of course, negre.

Endless ♡  for my lovely friend!

DSC_0447

Our laughs, our jokes our plans, our tears, our memories, our experiences, our friendship.

DSC_0428

DSC_4164

DSC_4172

DSCN3099

Aceste bunătăţi au fost făcute de către sărbătorita noastră. Nu vă mai spun cât au fost de delicioase! Yamiiiii…! Cum să nu o iubeşti?

DSC_4070

DSC_0459

DSC_0457

DSC_4170

DSC_4103

DSC_4161

L♡ ve U all!

Lasă un răspuns

