Rather BE

“To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.”

Ralph Waldo Emerson



 Ştiu, sunt o fiţoasă prin excelenţă! Nu accept diamante decât flori. Ascult Chopin atunci când gătesc pentru că îmi dă feeling-ul de femeie independentă şi descurcăreaţă.  În rest, o dau pe deep-house.  Nu ţin cont de aşa-zisul „trend” atunci când îmi cumpăr haine sau accesorii. Dacă toate magazinele s-au transformat în „florării”, nu înseamnă că eu devin „florăreasă”, şi asta nu înseamnă că nu îmi plac florile, dimpotrivă. Nu cumpăr lucruri care nu îmi plac, doar de dragul de a umbla cu trend-ul după mine. Prefer să fiu un trend-setter şi să îmi creez propriul trend. I’d rather be me, than someonelse.

Always be yourself!

2

  • Maiou negru H&M Basic
  • Cămaşă H&M Denim
  • Fustă H&M Divided Black
  • Geacă H&M Divided Black
  • Geantă H&m Divided Black
  • Ochelari H&M Men
  • Accesorii H&M
  • Cizme Bershka

DSC_4252

DSC_4260

DSC_4249

DSC_4220

DSC_4224

alwaysbeyourselfbatman

Endless

4 gânduri despre &8222;Rather BE&8221;

Lasă un răspuns

