First Giveaway from B.C.B

From Celia with love!

 



 

My dear ones,

Am început să activez ca blogger în aprilie 2012.  Pe atunci scriam poezii şi fragmente. (vezi). Aveam şi timp şi inspiraţie. Cu vremea, programul meu s-a încărcat tot mai mult şi am ajuns să postez tot mai rar până când nu am mai postat deloc. În noiembrie 2013 am vrut să am parte de o nouă provocare, deşi, sinceră să fiu nu prea mi-au plăcut mie niciodată provocările pentru că sunt genul de persoană care gândeşte mult şi care se fereşte să se urce în maşină fără să îşi pună centura de siguranţă. Blog Celia Balaj a fost prima provocare pe care am acceptat-o conştientă fiind de consecinţe şi  ştiind  faptul că „gura lumii-i slobodă”. Mi-am asumat tot şi am mers mai departe. Acum, ajungând la 250 Likes pe Facebook, am decis să lansez primul Giveaway Blog Celia Balaj drept mulţumire faţă voi, cele/cei care apreciaţi felul meu de a fi.

giveawayC

Premiul constă într-o pereche de ochelari de soare marca H&M. Ochelarii arată pur şi simplu amazing! Când am ales premiul, m-am gândit să ofer ceea ce aş vrea eu să câştig la un asemenea concurs. Crede-mă, ochelarii aceştia vor devenii accesoriul tău preferat, iar vara ce vine va arăta de-a dreptul albastră datorită reflexului pe care îl oferă lentilele. Ce zici? Intri în concurs?

Pe lângă ochelari am adăugat un mic premiu bonus oferit de către buna mea prietenă Claudia. Pentru că beauty şi fashion merg mână în mână, Claudia e dispusă să îţi vândă mici trucuri pe care le poţi realiza şi tu, acasă la tine, în materie de machiaj. Totul, pentru ca tu să araţi impecabil!

Make_Up

LIKE  Blog Celia Balaj  & Share la poza de concurs pentru a participa şi pentru a intra în cursa pentru premiu.

Concursul începe azi, 07.04.2014 şi se sfârşeşte duminică, 13.04.2014, ora 12:00.

Câştigătoarea va fi aleasă prin intermediul serviciului Random.

Vă urez mult succes!

5 gânduri despre &8222;First Giveaway from B.C.B&8221;

Lasă un răspuns

