Blogging with Oriflame

„.Make-up is art, beauty is spirit”

 



Olla, turbo cute girls!

Sunt sigură că aţi fost curioase despre cum sunt produsele noii game The One  by Oriflame după ce v-am făcut o scurtă prezentare a evenimentului de lansare ce a avut loc şi la Oradea. (vezi) Acum vă voi face şi mai curioase când vă voi spune despre iniţiativa Oriflame de a colabora cu bloggeri pentru a testa noua gamă şi pentru a avea feedback-uri cât mai reale. Din punctul meu de vedere e o idee genială! În calitate de bloggeriţă, îmi doresc să fac parte din comunitatea internaţională The ONE Collective,  pentru că deja fac parte din familia Oriflame, fiind consultant de câţiva ani. Abia aştept să vă arat produsele noii game, aşa cum aleg eu să le folosesc pentru „a mă face frumoasă.” Ştiu, vreţi să îmi răspundeţi cu replica: „Eşti frumoasă naturală.” Nimic mai adevărat, dar aşa cum spunea cineva: „.Make-up is art, beauty is spirit”.  

 

Dare to be different!  

Folosesc de câţiva ani produse de machiaj şi de îngrijire a corpului de la Oriflame şi am cuvinte numai de laudă la adresa acestora. Le recomand cu încredere şi îmi doresc să testez cât mai repede şi noua gamă să văd care produs devine cap de listă în topul preferinţelor mele.

DSCN1094

DSCN1081

DSCN0743

Till next time, să fiţi frumoase!

hug

 

 

Lasă un răspuns

