The One has arrived!

„The ONE, inspiraţia mea de zi cu zi!”

 



 

 

Olla, turbo cute girls!

Săptămâna trecută am primit produse din partea Oriflame din noua gamă The ONE pentru a le testa. Abia am aşteptat să le văd, să le desfac, să le testez şi să le miros. (mereu miros produsele…haha). De îndată ce am deschis coletul am ştiu că am tras lozul câştigător şi o să vedeţi de ce spun acest lucru în momentul în care veţi intra şi voi în posesia acestor produse. Am pregătit pentru voi o mulţime de poze şi o să revin cu un articol scris mult mai detaliat despre cum aleg eu să folosesc aceste produse, despre avantaje dar şi despre dezavantaje.

DSCN3735

Produsele au fost puse într-o punguliţă super cute realizată în mod special şi exclusiv pentru Oriflame Cosmetics, din hârtie ce provine din aşa-numita pădure sustenabilă (în locul copacilor uscaţi sau tăiaţi se plantează automat alţi copaci. vezi). Totul pentru sustenabilitate!

DSCN3580

DSCN3747

Sunt sigură că sunteţi foarte curioase cu privire la conţinutul coletului. Aşa că nu vă mai ţin în suspans.

Am primit:

♡ Fond de ten The ONE Illuskin

♡ Corector The ONE Illuskin

♡ Pudră The ONE Illuskin

♡ Rimel The ONE Volume Blast

♡ 3 Farduri cremă pentru pleoape The ONE Colour Impact

♡ 2 Luciuri de buze The ONE Power Shine

♡ 2 Lacuri de unghii The ONE Long Wear

Toate aceste produse, şi multe altele, le puteţi comanda online de pe site-ul oficial Oriflame (intră aici) sau direct de la consultantul tău.

DSCN3755

DSCN3748

DSCN3749

Detalii despre ţinuta mea găsiţi în articolul Fashion is in Details.

DSCN4152

big hug!

 

2 gânduri despre &8222;The One has arrived!&8221;

Lasă un răspuns

