Review for The One (Oriflame)

 

„The best thing is to look natural, but it takes makeup to look natural.”

 

-Calvin Klein



Aşa cum am promis, am revenit cu un articol detaliat despre  produsele noii game Oriflame, The ONE.

DSCN4161

Am să încep cu fondul de ten The ONE Illuskin. Am primit nuanţa Natural Beige şi am fost bucuroasă pentru că s-a nimerit a fi nuanţa potrivită tenului meu. Sticluţa are un mecanism de blocare foarte şmecher pentru a te asigura că în cazul în care pierzi capacul, nu o să te trezeşti cu geanta sau portfardul pătate de fond de ten. E foarte uşor de aplicat şi are o acoperire bună.

DSCN4080

Pudra The One Illuskin, nuanţa Medium m-a ajutat foarte mult în definirea machiajului deoarece tenul meu e mixt şi îmi luceşte zona T a feţei indiferent de tipul fondului de ten pe care îl folosesc. So, încearcă şi tu pudra aceasta dacă ai aceeaşi problemă ca şi a mea! Nu am folosit corectorul The One Illuskin pentru că nu am folosit niciodată corector. Nu am avut nevoie de el până acum, dar pot să vă spun că l-am dat unei prietene să  îl testeze şi a fost încântată de el.

DSCN4103

Tenul după aplicarea fondului de ten şi a pudrei. Blush-ul folosit face parte din paleta de culori Make That Change by Oriflame. Poza nu a suferit nicio modificare.

DSCN4259

Singurul produs de care nu sunt foarte mulţumită este rimelul The ONE Volume Blast. Îţi oferă volum genelor, dar peria de aplicare nu îmi place deloc. Prefer peria clasică.

DSCN4344

Am aplicat două straturi. După primul strat aplicat, las întotdeauna cca. 1 minut să se usuce şi apoi îl aplic pe al doilea.

DSCN4343Trecând la întrebarea Ce ţi-a plăcut cel mai mult din noua gamă  The ONE? am să spun că preferatele mele sunt fardurile cremă. Sunt foarte fine şi cremoase.  You will love them, too! Eu le aplic direct cu degetele.

DSCN4377

DSCN4320

Cu siguranţă o să le mănânci la propriu! Luciurile noii game, The ONE Power Shine,  sunt de-a dreptul delicioase…haha. Am primit nuanţele Trendy Berry şi Rose Glacier. Chiar au o strălucire intensă şi nu este deloc lipicos. Yamii…!

DSCN4156

În ceea ce priveşte noul lac de unghii The ONE Long Wear trebuie să vă spun că are un nou aplicator, o pensuliţă lată cu care se aşează oja mult mai bine pe unghii. Din două aplicări îţi iese perfect unghia vopsită.

DSCN4387

 

Dare to be different!



 

DSCN4306

Machiaj de zi şi machiaj de seară

DSCN4326

 

big Hug şi nu uitaţi că sunteţi frumoase!

 

 

2 gânduri despre &8222;Review for The One (Oriflame)&8221;

Lasă un răspuns

