Let’s call it French Love

„Dans la masion de mes rêves il pleut du bonheur de toutes les couleurs.”

„In the house of my dreams it rains happiness of all the colors.”



Ţinuta de azi e dedicată farmecului pe care îl deţine moda franţuzească. Unei ţinute simple îi poţi da un aer chic prin styling şi accente de culoare.

1. 5 minute de Styling

Eu am optat pentru mânecile suflecate şi pentru pantalonii răsuciţi. Poate nu aţi ştiut, dar acest tip de purtare al pantalonilor l-au avut ca idee francezii, iar în anul 2014, pantalonii răsuciţi au devenit o tendinţă atât în moda pentru bărbaţi, cât şi în moda pentru femei.

DSC_0244

  • Cămaşă H&M
  • Jeans BSK
  • Sandale BSK
  • Geantă Stradivarius
  • Ochelari şi brăţări H&M

DSC_0247

DSC_0235

DSC_0234

DSC_0233

DSC_0241

DSC_0208

DSC_0243

2. Accentul de culoare

Franţa! Locul unde îmi doresc să mă trezesc dimineaţa, cu razele soarelui mângâindu-mi faţa şi  învelită în miros proaspăt de levănţică…Aş îmbrăca ţinuta de mai sus şi aş adăuga un accent de culoare punându-mi pe cap o şapcă roz. De ce? Pentru că viaţa e frumoasă! La vie est belle! M-aş plimba pe străduţele înguste şi as sorbi eleganţa şi naturaleţea oamenilor pe care i-aş întâlni în calea mea. Aş admira fiecare colţ de arhitectură şi m-aş opri tot la al doilea pas să fac poze cu privirea şi cu Nikon-ul meu preferat. Pe franţuzoaice o să le vezi îmbrăcate şi două zile la rând cu aceeaşi ţinută, o să le vezi dis-de-dimineaţă fresh şi dornice să înceapă o nouă zi cu optimism şi cu stil. M-aş îmbăta de viaţă în lumea lor! Dar acum mă îmbăt cu vise şi mă trezesc trăind franţuzeşte în Oradea mea!

page

Joie de vivre!

hug

Lasă un răspuns

