Bloesem Moment

If love played an instrument, I’ll bet it would be the piano. 88 keys, double infinity, and the ability to chop down trees with a sharpened mustache.”

Jarod Kintz, This Book Has No Title



Muzica…acel element esenţial al vieţii fără de care zilele mele ar fi întunecate, iar nopţile ar fi albe. Îmi pun căştile în urechi şi mă arunc în nebunia oraşului, surdă fiind astfel şi locuitor al unei alte lumi. Seara mă scald pe acorduri de sunet de pian şi îmi pregătesc somnul cu piese dragi simţurilor mele de femeie sensibilă şi romantică exagerată.

Dacă ar fi să desemnez o minune a lumii, aş desemna muzica minunea supremă. Ea te linişteşte, te ajută să te descarci de tot ce e frustrant, enervant şi neplăcut pentru psihicul tău aşa cum mulţi psihologi nu reuşesc. Muzica te învăluie în mister şi te conduce spre un necunoscut care de fiecare dată se dovedeşte  a fi sufletul tău. Muzica te ajută să te cunoşti pe tine însuţi!

Lasă muzica să vorbească! Tu păstrează tăcerea, bucură-te de această tăcere cu ochii închişi şi dă voie  inimii să trăiască!

DSC_0098

Cine a zis că nu se pot face poze awesome în scara blocului? haha. Mie personal chiar îmi plac locaţiile de genul acesta. Dacă e momentul meu atunci, atunci să fie! Nu mai contează faptul că nu sunt machiată pentru shooting sau că mi se murdăresc hainele sau că se uită vecinii prin vizor să vadă ce se întâmplă. Nu mai contează nimic! E un Bloesem Moment…

DSC_0104

DSC_0095

DSC_0106

DSC_0103

DSC_0123

şi poza serioasă de final. Bine, poate mult prea serioasă.

lots of

hug

Lasă un răspuns

