S comes from Summer

“summer, after all, is a time when wonderful things can happen to quiet people. for those few months, you’re not required to be who everyone thinks you are, and that cut-grass smell in the air and the chance to dive into the deep end of a pool give you a courage you don’t have the rest of the year. you can be grateful and easy, with no eyes on you, and no past. summer just opens the door and lets you out.”  

Deb Caletti, Honey, Baby, Sweetheart 

pool

pool1

Ora 08:00. Nu prea ai ce face în casă pe vremea asta faină… când sunt 30 de grade afară şi cerul nu e deranjat de niciun norişor neastâmpărat, îţi vine să laşi totul baltă şi să te relaxezi. Arunci în geantă un prosop, un dres, creme pentru protecţie solară şi portfardul cu toate cele şi eşti gata. Pe drum îţi aduci aminte că ai uitat şlapii acasă, dar te linişteşte gândul că ai încălţat o pereche de sandale care sunt potrivite pentru piscină. Nu mai apuci să mănânci nimic acasă aşa că îşi potoleşti foamea cu o banană…pentru că îi îndrăgim cu toţii pe Minions. haha.

Aş putea trăi o veşnicie cu ochii în soare şi cu picioarele în apă. I heart this! Nu ştiu voi cum sunteţi, dar eu nu am răbdare să stau mult timp într-un loc, decât dacă sunt foarte obosită aşa că mă arunc în apa brăzdată de valuri mici, mici şi dese. Abia apoi îmi aduc aminte că nu ştiu să înot şi mă trânteşte pe treptele bazinului o teamă de care scap cu greu, dar nu pentru mult timp.

Fetele mele sunt cele mai awesome fete! Ştiu, şi fetele tale sunt şi băieţii tăi sunt, dar fetele mele, fetele mele sunt senzaţieeee!!! Una ne învaţă paşi de kizomba, alta ne ajută să ne dăm cu cremă, una ne aduce câte ceva de ronţăit, alta ne face poze. În alte câteva cuvinte: nice music, good vibes, awesome friends, hot sun, perfect water, …a truly best day!

pool5

  • Dres de baie H&M (combinat)
  • Accesorii H&M

pool6

pool8

pool11

pool9

pool2

heeeei, I am ready for this summer! You?

endless

Inspiration Zoone

Summer Balloonssuun

loc38b1a62604db8e2c46d16a5b0e97c7ea

Lasă un răspuns

