HM#SummerWell

 

„Music and fashion! Bun venit la Summer Well!”

 

Mă tot gândeam ce să scriu despre mini-aventura mea la Summer Well astfel încât să nu mă pierd în povestire pentru a nu vă plictisi, ci să vă introduc direct în atmosfera de acolo.  Aşa că, am să încep aşa:

Am ajuns la domeniul Ştirbei în jurul orei 14. Deja se adunaseră oameni în zona de acces pentru a-şi ocupa loc. Organizarea evenimentului a fost foarte bine pusă la punct şi sincer,  nici nu mă aşteptam să fie altfel. Zona principală a fost locul de întâlnire a fanilor cu artiştii lor preferaţi. Nume mari la Summer Well 2014. John Newman, Bastille, Placebo, Tom Odell, ei au fost cei mai aşteptaţi din punctul meu de vedere. Spun asta pentru că înainte de apariţia acestora pe scenă, vedeai puhoaie de oameni îndreptându-se spre zona de concert cu emoţii şi nerăbdare.

În jurul lacului interior au fost amenajate terase şi locuri de relaxare. H&M s-a prezentat la eveniment cu o zonă mare de relaxare, oferind celor prezenţi tot felul de activităţi care să le ocupe timpul într-un mod plăcut. S-a jucat frisby, volei, badminton, s-au făcut poze la minut, s-a pus creativitatea oamenilor la încercare în zona de artă, (fiecare şi-a imprimat ba un tricou, ba o plăsuţă, exact  aşa cum şi-a dorit), s-a stat în hamac, s-a mâncat vată de zahăr, s-au făcut balonaşe de săpun, ce mai!? Toată lumea s-a simţit bine şi s-a bucurat de un weekend absolut minunat!

Playlist-ul din magazinele H&M s-a auzit şi aici. (asta până la începerea concertelor când nu se mai înţelegea nimic…haha)

Enjoy the photos!

DSCN5062

DSCN5050

_DSC0971

Photo Credits Chiru Ionut Photography. Mulţumesc!

DSCN5046

H&M Home

DSCN5045

DSCN5053

Photo-0128

DSCN5097

3

DSCN5092

DSCN5083

Bucuroasă să pot să împărtăşesc cu voi acestă experienţă!

lots of hugs

 

 

Lasă un răspuns

