Cozy sweater

“Autumn seemed to arrive suddenly that year. The morning of the first September was crisp and golden as an apple.”

-J.K.Rowling, Harry Potter & The Deathly Hallows



It’s time for the oversized sweaters

967808_10202519504782086_1348120160_n

#Weekend liber. #Familie. #Roadtrip

Sunt dependentă de excursii. Dacă ar fi posibil m-aş duce în fiecare zi în alt loc. Aş fotografia cu privirea imagini spectaculoase şi aş scrie câte o povestioară despre fiecare în parte. Mi-ar place să fiu atât de nebună încât să îmi tatuez pe corp fiecare loc pe care l-am vizitat, dar din păcate, nu sunt…

La sfârşitul săptămânii trecute am făcut o escapadă cu familia mea minunată la munte. Am ales să port un pulover oversized în V peste o cămaşă în carouri şi cu o pereche de colanţi cu inserţii de piele.

#natură #linişte #reculegere

fall

Photo-0159

Photo-0158

DSCN5575

DSCN5576

DSCN5569

boots

DSCN5572

Nah, mie îmi plac selfie-urile, mai ales cele făcute alături de oameni speciali şi dragi sufletului meu. #selfie #Andrea #Ana #cousin #beautifulsoul #car

DSCN5597

Pupici şi hug-uri Turbo Cute!

mwuah

4 gânduri despre &8222;Cozy sweater&8221;

Lasă un răspuns

