Descoperă Romania!

„Eu nu mai sunt al acestei lumi:
sunt departe de mine însumi,
desprins de propriul meu trup –
mă aflu printre lucrurile esenţiale !

Eu mă aflu acum foarte aproape de Dumnezeu:
şi nu îmi mai trebuie de cât să întind o mână spre El, ca să îl pipăi!…
Îl voi aştepta pe bunul Dumnezeu în Atelierul meu…”

-Constantin Brâncuşi



Dacă ar fi să desemnez job-ul visurilor mele, job-ul de turist ar fi acela. Funny, I know, dar chiar acesta ar fi. Îmi place mult să călătoresc şi să descopăr locuri despre care doar am auzit sau cu care doar am vazut poze. A fi turist în propria ta ţară, a intra în contact direct cu ceea ce o descrie şi îi reflectă o imagine de ansamblu celor din străinătate e de-a dreptul fascinant. (cel puţin pentru mine).

Când eram mică şi mergeam în excursii, nu ştiu dacă mă credeţi, dar aveam emoţii când ajungeam la destinaţie. Mi se părea ireală lumea în care trăiesc şi mă simţeam într-un anume fel. Şi acum mi se pare ireală lumea, dar întru cu totul alt sens. #no comment

Avem, aşa cum îmi aduc aminte că era scris în cărţile de Limba Română, o ţară bogată. Dacă valorificam cadoul primit de la revoluţionarii din ’89, dacă preţuiam dreptul primit în schimbul morţii lor şi dacă ne păstram o neutralitate a ţării, eram oamenii care cunoşteau fericirea şi liniştea.

20141017_155639P

  • Jachetă H&M
  • Cămaşă H&M
  • Pantaloni Pull & Bear
  • Cizme H&M
  • Căciulă H&M
  • Accesorii H&M şi BSK

20141017_155648

DSCN5968

Poarta Sărutului.

20141017_155646

Târgu-Jiu. Un oraş cuminte, pierdut undeva într-o regiune de o frumuseţe aparte, numită Oltenia, cu oameni conştienţi de ceea ce au în curtea lor şi care sunt dezamăgiţi de tot ce înseamă destin. Un oraş cu o valoare culturală extraordinară, dar nevalorificată de către autorităţi.  Un oraş cu lucrări de artă care, deşi impresionante, nu impresionează.  Constantin Brâncuşi a avut o vorbă mare când s-a întors în România în 1938: „Cand am plecat din România, v-am lăsat săraci şi proşti, şi când m-am întors dupa atâţia ani v-am găsit şi mai saraci, şi mai proşti. „…

DSCN5987

Masa Tăcerii.

DSCN5986

DSCN5970

Coloana Infinitului.

DSCN5977

Dacă am putea schimba totul cu un zâmbet, cât de minunat ar fi!

DSCN5982

hugs